Ada Apa Dengan Blog Aku?

23

Rutin harian macam biasa, dalam sehari dua-tiga kali aku akan semak statistik melalui dashboard Nuffnang. Sebabnya, mana lah tau tiba-tiba UV naik mencanak ataupun dapat sponsored post tiga-empat ketul. Peh..kalau lah betul-betul dapat..

Dan hari ni..apa yang terpampang di statistik keyword agak sedikit kelakar..Ni haa..

nuffnang statistic

Pehhh..siapa lah agaknya yang gersang mencari..

Blog gua blog suci murni beb. Mana nak ada artikel-artikel panas macam tu. Kalau ada pun mungkin keyword tu terselit dekat entri busuk ni je.

Maaf lah ye..mesti orang yang tengah mencari tu kecewa bila entri yang keluar tak seperti yang diharapkan. Hehe.

23 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here