in

Wordless Wednesday : Bahasa Menunjukkan Peribadi


image

Bahasa alien?


Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

41 Comments

Leave a Reply
  1. dah biasa membaca ‘perkataan tak huruf’ macam tu.
    bila tak faham apa yang ditulis, saya akan abaikan je..

  2. haha.. ini bahasa sanksrit ni..waktu dulu dorng guna…mungkin budak ni salah satu keturunannya….

  3. Kalau kat fb, tweet dan sms takpe lagi. Ni dalam karangan spm kertas 2 BM pun ada juga yang tulis gaya tu. Mau pengsan cikgu menanda kertas.

  4. tu tak termasuk lagi budak2 sekolah yang keluarkan perkataan2 lucah, dan ayat2 kemaluan. macam dah tak ada apa2 dah bagi dorang..

  5. tak suka betul kl tgk status fb kwn adik2,,memang bahasa ish malu nak baca..tue xmasuk lagi bab upload gambar pelbagai posisi…cerita pasal pakwe makwe lebih dari tggjwb buat kerja sekolah…

Leave a Reply to Denaihati Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *