Ubat Ulser Untuk Kanak-Kanak


Haa.. ini dia oral gel Afta med.

Ubat ulser - Afta med Oral Gel

Ubat untuk rawat ulser dalam mulut Khair yang dah dua tiga hari tak sembuh-sembuh.

Ubat ni kalau sapu dalam mulut tak ada rasa pedih apa pun. Tau-tau je dekat luka tu akan rasa kebas.

Sesuai sangat la kan dengan budak-budak. Nak letak bonjela nanti kang meraung pulak. Hahaha.

Nota: Aku kalau ada ulser, letak garam je. Pedih, tapi kejap je sembuh (petua ini tak sesuai untuk kanak-kana). ;p



10 KOMEN

  1. Sama..doc pun prescribe ubat yang sama untuk anak saya. Rasa angin sikit, rasa pahit sikit. Tapi tu yang buat anak saya tak nak telan air liur..rasa pahit

TINGGALKAN MAKLUM BALAS

Sila masukkan komen!
Sila masukkan nama disini