Ubat Ulser Untuk Kanak-Kanak

10

Haa.. ini dia oral gel Afta med.

Ubat ulser - Afta med Oral Gel

Ubat untuk rawat ulser dalam mulut Khair yang dah dua tiga hari tak sembuh-sembuh.

Ubat ni kalau sapu dalam mulut tak ada rasa pedih apa pun. Tau-tau je dekat luka tu akan rasa kebas.

Sesuai sangat la kan dengan budak-budak. Nak letak bonjela nanti kang meraung pulak. Hahaha.

Nota: Aku kalau ada ulser, letak garam je. Pedih, tapi kejap je sembuh (petua ini tak sesuai untuk kanak-kana). ;p

10 COMMENTS

  1. Sama..doc pun prescribe ubat yang sama untuk anak saya. Rasa angin sikit, rasa pahit sikit. Tapi tu yang buat anak saya tak nak telan air liur..rasa pahit

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here