in

Ubat Ulser Untuk Kanak-Kanak


Haa.. ini dia oral gel Afta med. Ubat untuk rawat ulser dalam mulut Khair yang dah dua tiga hari tak sembuh-sembuh.

Ubat ni kalau sapu dalam mulut tak ada rasa pedih apa pun. Tau-tau je dekat luka tu akan rasa kebas.

Sesuai sangat la kan dengan budak-budak. Nak letak bonjela nanti kang meraung pulak. Hahaha.

Ubat ulser - Afta med Oral Gel

Nota: Aku kalau ada ulser, letak garam je. Pedih, tapi kejap je sembuh (petua ini tak sesuai untuk kanak-kana). ;p


Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

10 Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge