Ubat Ulser Untuk Kanak-Kanak

Haa.. ini dia oral gel Afta med.

Ubat ulser - Afta med Oral Gel

Ubat untuk rawat ulser dalam mulut Khair yang dah dua tiga hari tak sembuh-sembuh.

Ubat ni kalau sapu dalam mulut tak ada rasa pedih apa pun. Tau-tau je dekat luka tu akan rasa kebas.

Sesuai sangat la kan dengan budak-budak. Nak letak bonjela nanti kang meraung pulak. Hahaha.

Nota: Aku kalau ada ulser, letak garam je. Pedih, tapi kejap je sembuh (petua ini tak sesuai untuk kanak-kana). ;p

 Terbaru! Baca tweet-tweet femes di channel Telegram @tweetfemes

Written by Hafiz Rahim

Penduduk planet Bumi yang merupakan fanatik kepada Wordpress dan telah menjadi blogger separuh masa sejak tahun 2011.

10 Comments

Leave a Reply
  1. Sama..doc pun prescribe ubat yang sama untuk anak saya. Rasa angin sikit, rasa pahit sikit. Tapi tu yang buat anak saya tak nak telan air liur..rasa pahit

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#PakCikMisteri – Orang Memberi, Kita Merasa

Khair VS Durian Kecil