Tidur Meniarap Lepas Berkhatan

Seriously, kadang-kadang aku kagum dengan anak-anak kecil. Diorang cepat jatuh sakit, tapi kadar penyembuhan diorang juga cepat. Tengok si budak Haziq ni, berkhatan semalam jam 3.00 petang lebih sikit.

Tapi hari ni, waktu yang lebih kurang sama.. wife hantar gambar dia dah mula tidur meniarap macam biasa. Berbeza dengan malam tadi dimana dia masih rasa sakit agaknya, tidur berbaring sepanjang malam.

Hohoho.. Haziq.. Haziq.. Hebat anak daddy.

p.s: Malam pertama lepas berkhatan, memang Haziq tak berapa lena tidur. Boleh kata hampir setiap jam dia bangun. Tak selesa kat bebird agaknya, dan mungkin juga sebab kena tidur baring dalam rocker.. statik, so tak boleh pusing kiri kanan. Hehehe

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance of the Autobot.

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Berkhatan Seawal Usia 5 Bulan

    Tips Supaya Daging Tahan Lama Kalau Berjalan Jauh