Penat Dowhh!


Penat..serius hari ni penat. Banyak benda yang kena uruskan. Dari awal pagi sampai tengahari tak rehat-rehat lagi.

Pagi pergi KPJ Kajang, tengahari pergi Saloma Bistro untuk SBB2014 dan malam sambung pergi KPJ Kajang balik.

Khair-KPJ kajang

Khair masuk wad. Kes sama macam yang dulu, cirit birit. Tapi kali ni lebih teruk. Sekali dengan pakej muntah. Pantang masuk makanan, lepas tu terus keluar balik.

So nak tak nak malam ni terpaksa tidur kat hospital je.

p/s: SBB2014 tadi memang best. Harap tahun depan akan ada lagi event menarik macam ni.


7 KOMEN

  1. semoga cepat sihat anak bro. letih memang letih hari ni, aku pun nak tidur dah ni. baca blog ko kejap tengok ada update. haha

TINGGALKAN MAKLUM BALAS

Sila masukkan komen!
Sila masukkan nama disini