Pemandu Biadap

Sama kes macam pemandu lori tak beradab dulu. Tapi kali ni lain skit sebab melibatkan kereta.

Kereta bodoh

Pemandu Myvi bodoh

Macam ni lah bila ada orang yang jenis tak fikir kesusahan orang lain. Nak senang diri sendiri je janji dia lepas.

Masalahnya kereta ni parking kat tengah-tengah jalan bukan baru kejap tadi je. Tapi dah parking kat situ dari petang semalam waktu aku balik kerja. Siap tarik hand brake lagi.

Nasib baiklah dia bukan block kereta aku, kalau tak dah tentu cermin kereta dia aku pecahkan.

p/s: Bawak kereta fikir lah jugak orang lain.

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

8 Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *