Muffin Percuma

Entri ringkas lagi sempena masa terluang..

Sebenarnya aku nak update tentang satu benda yang aku terima kelmarin..Ni haa..

muffin kenny rogers_voucher

Datangnya dari jejaka yang bernama Ezadskytech sempena dengan giveaway komen paling kreatif.

Kalau ikutkan komen yang aku tulis tu tak ada lah kreatif mana pun..main belasah je tulis pantun secara spontan. Rezeki agaknya.

Apa-apa pun terima kasih kepada beliau kerana sudi pilih gua sebagai salah seorang daripada pemenang. Macam tau-tau je muffin Kenny Rogers ni feveret gua. Memang hensem lah lu bro, lain kali bagi lagi ye. Hehe.

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance of the Autobot.

  • 11 Comments

    Leave a Reply

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Tak Elok Stress Lama-Lama

    Blog Dan Affiliate