Maggi Pedas Giler.. Betul Ke Pedas?


Bila acap kali terlintas status ataupun tweet rakan-rakan pasal Maggi Pedas Giler, tergerak jugak dalam hati nak cuba rasa sendiri apa yang best sangat pasal mee segera tu kan. Walaupun perut ni agak sensitif kalau makan makanan terlebih pedas, sebab nanti boleh ulang-aling masuk tandas.. Tapi, bila mengenangkan keinginan melampaui segala-galanya..

So, bila ternampak je ada kedai jual.. Ahh, beli aje. Hahaha. Pedas ke tidak? Layan video yang aku dah rakamkan ni. Heee



3 KOMEN

  1. KakYa dah cuba ayam bakar biasa jer tak.pedas la.bagi KakYa yang suka makan pedas..Lagi pedas Ramen tuu huhuhu mmg tak penah abih satu bungkus… separuh pon blum tentu abih..hahaha.. Nak try gak la yang Seafood ngan Tomyam nanti.. Cam sedap jer tu.. woww berjaya habiskan hehehe.. pedas tapi sedap tu .. mmg best laa .. hahaha mmg la kalau nak cari sdiri kahkahkah..

TINGGALKAN MAKLUM BALAS

Sila masukkan komen!
Sila masukkan nama disini