Komisyen Ashadee Lagi

Permulaan yang agak baik untuk bulan Febuari, dapat lagi komisyen untuk program affiliate Ashadee. Tak banyak mana pun, baru RM30 je.

Komisyen Ashadee

Okaylah kan, hasil penat lelah daripada satu artikel yang pernah aku publish berkenaan dengan SEO berbulan-bulan yang lalu. Buat kerja hanya sekali, tapi komisyennya berkali-kali.

Alhamdulillah. Rezeki keluarga.

p/s: Seronok layan affiliate, sebab selalu dapat komisyen pada waktu yang tak disangka-sangka. Tengah kira-kira duit dalam tabung, kaching tiba-tiba rezeki masuk. So, korang kalau berminat nak belajar tentang affiliate, sila baca Kitab SEO Merah Jambu (dihentikan jualan buat sementara waktu). Sangat-sangat aku recommend. Berbaloi-baloi.

 Terbaru! Baca tweet-tweet femes di channel Telegram @tweetfemes

Written by Hafiz Rahim

Penduduk planet Bumi yang merupakan fanatik kepada Wordpress dan telah menjadi blogger separuh masa sejak tahun 2011.

9 Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Mileage Dugong Putih Dah Cecah 90,000km

Apa Itu CFM – Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia?