Kitab Teknik SEO Merah Jambu Encik Titan

Entri ringkas untuk hari ini.

Berita baik untuk semua. Masih ingat lagi Seminar Duit dengan Blog? Okay, jika diimbas kembali topik-topik pembentangan yang disampaikan oleh para panel semasa di seminar tempoh hari, topik yang paling hangat dan mendapat sambutan peserta adalah topik “Affiliate” yang disampaikan oleh Encik Titan.

encik titan_seo merah jambu

Ya..beliau memang pakar dalam bab-bab menjana duit melalui affiliate, hinggakan mampu membuat rakan-rakan blogger lain cemburu dengan pendapatan beliau yang tidak putus-putus.

Disebabkan rasa cemburu rakan-rakan yang semakin hari semakin membuak-buak, beliau telah mengambil inisiatif untuk melancarkan ebook pertama beliau, Kitab Teknik SEO Merah Jambu. Hafiz percaya ramai yang tertunggu-tunggu ebook yang mengandungi 1001 rahsia affilate Encik Titan bukan? So, tunggu apa lagi. Jom pakat beli ramai-ramai.

Update: Kitab Teknik SEO Merah Jambu dah dihentikan jualannya. Korang terlambat.

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance of the Autobot.

  • 35 Comments

    Leave a Reply
    1. Saya suka cara titan ni. Banyak affiliate dia buat pakai tepek lepas tu tinggal. Biar seo je jalankan promosi. Cara saya pun hampir sama macam dia tapi semestinya dia lebih otai hehe

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Kerja Dan Terus Bekerja

    Entri Tanpa Tajuk – Part 1