Khair Dan Gitar


Bukan main seronok lagi dia bila dapat hadiah gitar. Kalau ikutkan excitednya, belum sampai rumah lagi dah nak main dalam kereta.

Jejak je kaki dalam rumah, terus unbox. Hohoho. Tak sangka, dia semacam minat dengan alat muzik.

Mungkin kalau dia tak hangat-hangat tahi ayam, boleh hantar di ke kelas muzik kot. Lagipun dekat Bangi Gateway nampak je ada outlet Yamaha, rasanya macam diorang ada buat kelas muzik.

Well.. untuk sesi pengenalan Khair the musician, korang boleh layan video kat bawah. Cover lagu “Hp-Ho-Ho Horlick” nyanyian asal oleh Faizal Tahir.

p.s: Daddy lama tak main gitar, ada anak baru nak join sekaki. Gitar dah berhabuk dalam stor. Hahaha



1 KOMEN

TINGGALKAN MAKLUM BALAS

Sila masukkan komen!
Sila masukkan nama disini