in

Khair Dan Gitar


Bukan main seronok lagi dia bila dapat hadiah gitar. Kalau ikutkan excitednya, belum sampai rumah lagi dah nak main dalam kereta.

Jejak je kaki dalam rumah, terus unbox. Hohoho. Tak sangka, dia semacam minat dengan alat muzik.

Mungkin kalau dia tak hangat-hangat tahi ayam, boleh hantar di ke kelas muzik kot. Lagipun dekat Bangi Gateway nampak je ada outlet Yamaha, rasanya macam diorang ada buat kelas muzik.

Well.. untuk sesi pengenalan Khair the musician, korang boleh layan video kat bawah. Cover lagu “Hp-Ho-Ho Horlick” nyanyian asal oleh Faizal Tahir.

p.s: Daddy lama tak main gitar, ada anak baru nak join sekaki. Gitar dah berhabuk dalam stor. Hahaha


SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

One Comment

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge