Jemputan ke Forum “Leading The Nation Forward Post GE13”

Tengah syok melayan Facebook tiba-tiba terbaca status seorang rakan blogger tentang satu email jemputan daripada SocialMediaChamber.org yang dikesan sebagai email “spam”. Terdetik juga di hati, mungkinkah ada juga email jemputan yang sama didalam mailbox Hafiz? So, semak punya semak, zasss. Nasib baik tahu awal-awal. Kalau tak mungkin terlepas.

Forum Invitation - Leading The Nation Forward Post GE13

Sekarang ni tinggal buat keputusan je. Nak pergi ke taknak??? Ada sesiapa yang pergi tak?

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance of the Autobot.

  • 31 Comments

    Leave a Reply
    1. Dapat juga tetapi belum beri kata putus. Kalau setakat perbincangan intelek tanpa ada tindakan susulan malas hendak pergi.

      Terlalu banyak perbincangan ilmiah dan intelek tetapi habis begitu sahaja selepas dianjurkan. Apa yang kita mahukan adalah pelan jangka panjang dan tindakan yang berkesan.

    2. assalamualaikum.

      aku pun dapat emel spam 2 kali.
      1st tu memang aku padam. second aku simpan sbg fail emel. senang nk buat rujukan, walaupun hari pun dah lepas.

      aku tak pergi ke sana tu.

    3. Dapat juga 2x masuk spam..bila baca email topik Pasal General Election langsung tak minat. Agaknya masa PRU13 aritu diaorang tengok internet menggila isu PRU13 so diaorang target belia dari kalangan blogger. Susun startegi Politik huhu

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Contest Review Tak Terkalah – Ada Apa Dengan Titan

    Pasta Di Kafe Wondermilk