Ibu Lawan Anak

Jagung, kegemaran isteri. Pantang ternampak kat mana-mana mesti nak kena belikan.

Semalam, masa hantar ayah aku pergi mengurut di Segambut pun sama..Nampak pasar malam, awal-awal lagi isteri dah bagitahu nak makan jagung. So, singgah sekejap untuk beli.

Ibu lawan anak

Part paling melucukan..Lepas beli, Khair pun dah mula tumpang sekaki. Siap berebut makan dengan ibu sambil lawan gigi siapa lagi kuat. Siapa punya perangai lah dia ni tiru. Aku rasa aku sopan sikit. Hehe.

p/s: Kalau aku join sekali, mesti orang lain tak sempat nak merasa jagung tu. Haha.

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

15 Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *