Ibu Lawan Anak

Jagung, kegemaran isteri. Pantang ternampak kat mana-mana mesti nak kena belikan.

Semalam, masa hantar ayah aku pergi mengurut di Segambut pun sama..Nampak pasar malam, awal-awal lagi isteri dah bagitahu nak makan jagung. So, singgah sekejap untuk beli.

Ibu lawan anak

Part paling melucukan..Lepas beli, Khair pun dah mula tumpang sekaki. Siap berebut makan dengan ibu sambil lawan gigi siapa lagi kuat. Siapa punya perangai lah dia ni tiru. Aku rasa aku sopan sikit. Hehe.

p/s: Kalau aku join sekali, mesti orang lain tak sempat nak merasa jagung tu. Haha.

Written by Hafiz Rahim

Penduduk planet Bumi yang merupakan fanatik kepada Wordpress dan telah menjadi blogger separuh masa sejak tahun 2011.

  • Comments

    Leave a Reply

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Loading…

    Comments

    comments

    Light painting technique

    Melukis Dengan Cahaya

    Surcaj bil elektrik 2014

    Tip Penjimatan Tarif Elektrik Baru 2014