Penawar Asma


Hati unta kering, dari tanah Arab. Katanya boleh menyembuhkan penyakit asma ataupun lebih dikenali sebagai semput.

Hati unta kering

Ada seorang kakak satu tempat kerja yang sedekahkan hati unta kering ini pada aku sebab dia pernah terdengar cerita isteri aku semput.

100 peratus mujarab? Wallahualam. Belum dapat dipastikan. Apa-apa sekali pun bila orang dah bagi penawar, kita cuba dan tawakkal je lah dulu kan. Mana tahu berkesan ke.


13 KOMEN

  1. hati unta ni memang terkenal dengan khasiat yang hebat. pernah orang nak jual khasiat dia dalam bentuk botol. tapi aku tak beli ah. hahaha. semoga cepat sembuh isteri bro.

TINGGALKAN MAKLUM BALAS

Sila masukkan komen!
Sila masukkan nama disini