in

Penawar Asma


Hati unta kering, dari tanah Arab. Katanya boleh menyembuhkan penyakit asma ataupun lebih dikenali sebagai semput.

Hati unta kering

Ada seorang kakak satu tempat kerja yang sedekahkan hati unta kering ini pada aku sebab dia pernah terdengar cerita isteri aku semput.

100 peratus mujarab? Wallahualam. Belum dapat dipastikan. Apa-apa sekali pun bila orang dah bagi penawar, kita cuba dan tawakkal je lah dulu kan. Mana tahu berkesan ke.


SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

13 Comments

Leave a Reply
  1. hati unta ni memang terkenal dengan khasiat yang hebat. pernah orang nak jual khasiat dia dalam bentuk botol. tapi aku tak beli ah. hahaha. semoga cepat sembuh isteri bro.
    khairul asrol recently posted..Tak Rugi Belajar SEOMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge