Cek Nuffnang – I Like

31

Cek Nuffnang

Alhamdulillah..rezeki buat beli susu anak. Sepanjang tempoh bertukar ke domain sendiri dot com, inilah kali pertama Nuffnang menghadiahkan cek buat diriku a.k.a blogger picisan. Walaupun nilainya tak setinggi yang blogger sasa ni selalu dapat, cukuplah untuk menjadi pembakar semangat untukku terus berblogging. Terima Kasih Nuffnang. I Lap U Very Much. XOXO. Lain kali bagi lagi ye. Hehe.

p/s: Semalam snap gambar cek, hari ni bila nak add dalam entri baru terperasan lupa nak save. Hilang macam tu je. Arghh..Deng..Kena tunggu next cek la jawabnya.

31 COMMENTS

  1. waaaa..tahniah.rezeki tue kan. sambil berblogging, ada je rezeki. bape angka tue? hehehe. nih bukan blog picisan nih. dah hebat nih. blogfyna yang blog picisan. good luck for the next cheque.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here