Pelat Mengira 1 hingga 10

Seronok bila dapat lihat sendiri progress anak-anak membesar. Part paling seronok ketika mereka mula pandai bercakap. Walaupun pada mulanya agak susah nak faham apa yang dicakapkan oleh mereka....

Wordless Wednesday : Duckface

Amacam? Jadi tak?

Like A Boss

Sekarang ni bukan main lagi.. Kalau baring je mesti kaki nak kena silang. Dah gaya macam mandur bagi arahan kat anak buah. Menurut kata mertua aku, Khair ni...

Air Tepung Gandum Penawar Cirit Birit

Dugaan bagi si kecil..dalam masa 24 jam, bermula dari pagi semalam hingga ke pagi hari ni Khair tak berhenti lagi cirit-birit. Tidur malam pun terganggu, hampir setiap...

Anak Itu Anugerah Terindah

Khair, anugerah terindah dalam hidup aku. Pejam celik pejam celik, tinggal lagi beberapa hari je untuk umurnya menjangkau usia 2 tahun. Alahai anak daddy, kejap je kamu...

Zuriatku Kebahagiaanku

Betul la cakap orang-orang tua. Kalau kita dah ada anak, pergi mana, buat apa, makan apa, fikiran tu memang sentiasa  teringat kat anak. Macam Hafiz bila selalu Hafiz...

Kisah Hari Sabtu Ku

Kalau Ariff Shah menceritakan tentang dugaan dan halangan yang terpaksa beliau tempuhi semata-mata untuk menghadirkan diri ke peperiksaan PTD, lain pula cerita Hafiz. Ceritanya bermula lebih awal,...

Mimpi Sampai Ke Bintang

Bilamana keluar pergi jalan-jalan.. Masuk kereta, jarang sangat Khair tak lelapkan mata buat seketika waktu. Sama juga macam hari ni. Cadangnya nak bawa adik-adik ipar pergi kedai lampu...

Hari Ke-3 Pra Sekolah, Dah Pandai Bagi Alasan

Dah masuk hari ketiga weh.. seakan mimpi pulak bila Khair masuk pra sekolah tanpa buat perangai. Dia mampu habiskan tempoh 4 jam setiap hari. Unbelievable. Hahaha. Cuma.. nak...

Khair Berjaya Masuk Sekolah Kluster Kecemerlangan

Sebelum tidur berdebar.. masa tidur pun tak berapa lena. Tengah tidur berapa kali terjaga sebab teringat benda ni.. keputusan masuk darjah 1 Khair. Actually, benda ni banyak...

SocMed

27,116FansLike
8,261FollowersFollow
1,415FollowersFollow
117SubscribersSubscribe