Jaga Telinga Anak Anda, Jangan Sampai Jadi Macam Ni

Selesai prosedur keluarkan tahi telinga keras dalam telinga Khair. Sebelum ni ingatkan tahi telinga dia akan keluar sendiri. Rupa-rupanya dah berzaman tahi telinga tu berkampung dalam telinga. Sedar tak...

Air Tepung Gandum Penawar Cirit Birit

Dugaan bagi si kecil..dalam masa 24 jam, bermula dari pagi semalam hingga ke pagi hari ni Khair tak berhenti lagi cirit-birit. Tidur malam pun terganggu, hampir setiap...

Batuk Semput

Cerita hari ni, buat pertama kalinya Khair kena ambik neb disebabkan batuk yang melampau. Kalau diikutkan dua tiga hari yang lepas, dia cuma batuk biasa-biasa je. On-off, sekejap...

Tips Nak Potong Rambut Anak

Aktiviti hari minggu, potong rambut Khair. Walaupun tak berapa nak pandai sangat sebenarnya, dan oleh kerana Khair ni pula memang jenis yang tak suka orang lain potongkan rambut....

Yes! Berjaya Pisahkan Khair Tidur Bilik Asing

Akhirnya niat nak pisahkan tempat tidur Khair ke bilik dia sendiri tercapai jugak. Sebelum ni niat asyik tertangguh sebab kewangan tak mengizinkan untuk hiaskan bilik...

Khair Dengan Hipster Cut Daripada Joe’s Barbershop Bangi

Beza dah Khair dulu dengn yang sekarang. Kalau masa awal-awal dulu nak gunting rambut siap kena bodek belanja itu belanja ini, siap buat baju plastik untuk taknak...

Bila Anak Makan Deodorant

Khair punya kerja. Tersilap hari tu pergi letak atas meja solek, habis digigitnya deodorant aku. Elok-elok daripada licin, terus jadi menggerutu macam tu. Ini bukan kali pertama, dah...

Bila Anak Ada Masalah Sakit Nak Kencing

Fuh.. Bilamana kelmarin anak tengah sihat dan aktif. Tiba-tiba keesokannya, dia menangis sebab sakit nak kencing. Ibu bapa mana tak panik. Ingatkan digigit serangga, tengok pada luaran bebirdnya tiada...

Yeah.. Khair Tak Minum Susu Botol Lagi Dah

Lagi berapa minggu nak masuk darjah 1, akhirnya dia ucapkan selamat tinggal juga buat botol susunya. Kalau sebelum ni bukan main susah nak pujuk dia berhenti menyusu,...

Masuk Kelas Renang Pula

Kalau sebelum ni untuk seni mempertahankan diri, daddy suruh Khair sambung belajar taekwondo. Tapi untuk asas menyelamatkan diri pula, daddy suruh Khair masuk kelas renang.

SocMed

27,110FansLike
8,257FollowersFollow
1,412FollowersFollow
118SubscribersSubscribe