Resipi Rahsia Oriental Salad Jantan

Salah satu menu kegemaran aku, oriental salad. Kalau dulu bila terasa nak makan je kena pergi PHut. Tapi sekarang ni buat sendiri je lagi senang dan jimat. Cara nak...

Ice Blended Yeo’s Teh Kundur Dan Longan

Hari ini dah masuk hari kedua kita sebagai umat Islam menyambut bulan Ramadhan yang penuh barokah ini. Masing-masing dah mula sibuk untuk cuba menyesuaikan diri dengan keadaan berpuasa...

Biskut Semperit Teruna

Nah tengok. Siapa kata lelaki tak pandai buat kuih raya. Pandai tau. Petang semalam aku buat. Kuih semperit, walaupun nampak tak berapa nak comel. Tapi rasa semperit tu...

Resipi Cheesy Wedges Bujang

Hari ni aku nak jadi chef lagi..chef masakan ekspress.. Dalam entri lepas, aku ada keluarkan resipi untuk buat macaroni cheese kan..So, kali ni aku akan tunjukkan resipi cheesy...

Resipi Macaroni Cheese Jantan

Sepatutnya petang tadi dah janji dengan isteri dan Khair untuk bawa diorang pergi bersiar-siar. Tapi bila baliknya dari satu blogger event di Shah Alam, isteri kata tak...

SocMed

27,654FansLike
1,112FollowersFollow
8,414FollowersFollow
1,288FollowersFollow
29SubscribersSubscribe