Bila Khair Nak Bergambar

Tengah-tengah syok melayan tv..

Daddy.. daddy.. gambar.

Aku pun bukak kamera.. ambik gambar sekeping, dua keping.

Khair posing

Lepas tu aku pergi duduk atas sofa, nak tunjuk kat ibu gambar dia.

Kemudian dia panggil aku lagi..

Daddy.. daddy.. gambar lagi..

Ok fine.. aku pun pergi balik dekat dia. Ambik lagi sekeping, dua keping.

Anak bergambar

 

Dah siap.. sekali lagi aku nak pergi ke sofa.

Dan, dia panggil lagi..

Daddy.. daddy.. gambar. Last one.

Huh?!

Aku pandang wife, wife pandang aku.

Ikutkan hati rasa nak tergelak. Tapi takleh gelak. Nanti Khair tengok kitorang gelakkan dia, terus dia tukar fikiran.

Layan kan je la, sementara mood dia nak bergambar. Hahaha.

Khair bergambar

p.s: Henfon tak lepas. Sambil bergambar, letak henfon atas paha.


1 KOMEN

TINGGALKAN MAKLUM BALAS

Sila masukkan komen!
Sila masukkan nama disini