Bila Khair Nak Bergambar

Tengah-tengah syok melayan tv..

Daddy.. daddy.. gambar.

Aku pun bukak kamera.. ambik gambar sekeping, dua keping.

Khair posing

Lepas tu aku pergi duduk atas sofa, nak tunjuk kat ibu gambar dia.

Kemudian dia panggil aku lagi..

Daddy.. daddy.. gambar lagi..

Ok fine.. aku pun pergi balik dekat dia. Ambik lagi sekeping, dua keping.

Anak bergambar

 

Dah siap.. sekali lagi aku nak pergi ke sofa.

Dan, dia panggil lagi..

Daddy.. daddy.. gambar. Last one.

Huh?!

Aku pandang wife, wife pandang aku.

Ikutkan hati rasa nak tergelak. Tapi takleh gelak. Nanti Khair tengok kitorang gelakkan dia, terus dia tukar fikiran.

Layan kan je la, sementara mood dia nak bergambar. Hahaha.

Khair bergambar

p.s: Henfon tak lepas. Sambil bergambar, letak henfon atas paha.

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

One Comment

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *