Bijak Mengambil Peluang

Bagus pemilik kedai motorsikal ni, tatkala orang lain masih nyenyak tidur. Dia seawal jam 8 pagi dah buka kedai.

Kedai ni kat Gong Pak Jin, Terengganu. Bukan kat Bangi ye. :)
Kedai ni kat Gong Pak Jin, Terengganu. Bukan kat Bangi ye. 🙂

Bukan hari biasa, hari minggu pula tu. Memang berdisiplin betul. Jarang dah nak jumpa orang macam ni. Kebanyakannya kalau nampak anak melayu buka perniagaan, hari minggu mesti tutup kedai.

Tayar motor pancit

Bravo, respect pada orang macam ni. Awal-awal pagi rezeki dah mula masuk.

p/s: Actually tadi pergi kedai ni sebab tayar motor pancit, kedai lain semua belum buka or memang takkan buka kot hari ni. Esok kan dah raya. Hehehe.

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance of the Autobot.

  • 5 Comments

    Leave a Reply

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Masalah Samsung Call Tak Dapat Dengar

    Seafood Celup Tepung Terbaik