Bazaar Ramadhan

Lagi seminggu lebih untuk kita menyambut bulan Ramadhan, time ni ramai lah peniaga-peniaga yang bersiap sedia untuk berjuang di Bazaar Ramadhan. Sampaikan ada yang kerja makan gaji, sanggup ambil cuti kerja sebulan tanpa gaji semata-mata nak jadi peniaga. Memang lah, masyuuukk tu. Bak kata ramai orang, bulan Ramadhan bulan penuh berkah. Haishh..Kalau lah boleh Hafiz apply cuti sebulan kan bagus. Jual air tebu pun jadi. Pilihan orang ramai tu.

Bercerita tentang bazaar Ramadhan ni, bazaar yang jadi kegemaran Hafiz:

TAPAK PASAR MALAM SEKSYEN 16 BANDAR BARU BANGI
TAPAK PARKING KOMPLEKS PKNS BANGI BANDAR BARU BANGI
JALAN TAR KUALA LUMPUR
TAMAN SERI SERDANG (Jalan 18/35) SERDANG
TAPAK PARKING TAMAN TASIK PERMAISURI BANDAR TUN RAZAK
SEKSYEN 1, WANGSA MAJU WANGSA MAJU
TAPAK UPTOWN DANAU KOTA SETAPAK

Tahun ni mungkin nak jelajah bazaar lain pula kot, tapi kalau berkesempatan lah. Kang takut tertinggal tarawih pula. Korang macam mana?

Senarai bazaar ramadhan akan diupdate secepat yang mungkin.

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

One Comment

Leave a Reply
  1. pasar ramadhan dilokasi berikut.1)jalan phee choon sebelah balai polis jalan penang,hadapan chowrasta market,2)little india dijalan queens penang.SHEEDAZ NASI TOMAO NASI CAMPUR BESERTA BISKUT RAYA.datang berkunjung ke gerai kami sempena ramadhan ini utk juadah berbuka.info lanjut sila hubungi saya zul 0164694911

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *