Akhirnya.. Gua Ada Pemandu Peribadi

Okay.. Gua takmau cerita lebih-lebih. Gua cuma nak bagitahu korang satu benda je.

Sekarang.. Gua dah ada pemandu peribadi. Import dari Behrang.

Top blogger Malaysia
Tu.. yang pakai topi panda tu. Dialah orangnya.

Dia ni.. walaupun nampak berusia, tapi berjiwa muda. First task gua bagi, bawak gua ke Penang. Dia pandu mengalahkan pemandu rally. Nasib baik gua tak cepat mabuk. Separuh jalan gua terpaksa ambil alih. Suruh dia duduk dalam but belakang.

p/s: Nasihat gua, kalau korang ternampak dia tengah memandu kat mana-mana.. sila cepat-cepat bagi laluan. Kalau tak, nanti dia pancung korang hidup-hidup. Dengar kata, selain jadi driver.. kerja part time dia pancung udang galah. Huh. Kejam sungguh!

Note: Gua saja duduk depan. Sebab gua bukan muhrim dengan awek di belakang.

 Terbaru! Baca tweet-tweet femes di channel Telegram @tweetfemes

Written by Hafiz Rahim

Penduduk planet Bumi yang merupakan fanatik kepada Wordpress dan telah menjadi blogger separuh masa sejak tahun 2011.

4 Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Bila Hati Mula Berkenan Pada Honda City

“TouchStyle” Applikasi Pengurusan Kewangan Dari Bank Rakyat