in

Air Kotor Akibat Catuan


Susulan kes air kena catu..masuk hari ni dah kali kedua rumah aku takde air. Kalau ada pun air dah macam air karat, kuning semacam je.

Catuan air selangor

Tapi nak buat macam mana, air memang dah keperluan asas semua orang. Terpaksa jugak guna walaupun nak minum rasa serba salah. Rumah aku mana ada water filter.

Catuan air ni dibuat 2 hari sekali. Maksudnya disini selang dua hari air ada dan tak ada. Berkemungkinan jugak masalah ini akan berlarutan sampai bulan Ramadhan ataupun Syawal.

Aduhai.. Dugaan-dugaan. Nak kata air kena catu sebab cuaca panas macam tak masuk akal. Hampir tiap-tiap hari hujan lebat kot.

Nota: Untuk rujukan jadual catuan air Selangor, boleh rujuk Notis Catuan Bekalan Air Peringkat Keempat.

p/s: Nasib baik aku bukan jenis mandi 2-3 jam.


SAPS Ibu Bapa ok? berikut adalah laman semak keputusan peperiksaan online SAPS Ibu Bapa yang rasmi oleh KPM

Written by Hafiz Rahim

Social geek. Ambassador of the Planet Vegeta and alliance to the Autobot.

5 Comments

Leave a Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge