Filem berunsur penghinaan terhadap Nabi Muhammad S.A.W arahan Sam Bacile yang bertajuk “Innocence of Muslim” telah menerima tentangan keras dari semua umat islam terutamanya dari negara Libya, Mesir dan Yemen. Lebih memburukkan keadaan apabila terbunuhnya seorang duta Amerika Syarikat, Chris Stevens akibat serangan tunjuk perasaan di Libya tempoh hari. Sekali gus memarakkan lagi api permusuhan dikalangan Yahudi laknatullah terhadap umat islam.

Gambar: Chris Stevens semasa kejadian

Setuju dengan saranan bro DenaiHati, disamping mendoakan perbalahan ini selesai dengan aman dan tidak dibawa ke suatu tahap yang lebih teruk, Hafiz menyeru sesiapa sahaja yang membaca entri ini agar JANGAN SESEKALI MENONTON filem jahanam tersebut.

Adalah lebih baik sekiranya ada diantara kamu yang merupakan seorang blogger, dapat sama-sama mengeluarkan entri khas mengutuk filem tersebut untuk menggesa pihak kerajaan menyekat penyebaran filem penghinaan keatas Nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W. Ia sedikit sebanyak membantu membendung rakyat dari terus terpengaruh dengan ideologi Yahudi yang menganggap agama Islam sebagai satu ancaman kepada dunia.

Bak kata bro DenaiHati;

Kalau bukan kita melindungi dan mempertahankan Islam. Siapa lagi?

24 KOMEN

  1. disebabkan sikap tidak menghormati agama orang lain, orang lain yang menjadi mangsa.. sepatutnya kena fikir dulu keburukan sesuatu sebelum membuat sesuatu. dah jadi macam ni, orang Islam juga yang akan disalahkan. dan dituduh pengganas.
    boni kacak recently posted..Mencari Gadis IdamanMy Profile

TINGGALKAN KOMEN

CommentLuv badge